18. toukokuuta 2017

Kuulumisia ja tavoitteita

En ole hetkeen jakanut ihan peruskuulumisia blogin puolelle, joten nyt on ehkä jo korkea aika. Mulla tosin ei ole tapahtunut mitään kummallisempaa ja ne sellaiset pienet hyvät asiat olen halunnut pitää täysin itselläni, sillä musta tuntuu jotenkin siltä, että kertomalla niistä jinxaan ne. Ja hei pliis, kertokaa mulle hyvä suomennos tuolle 'jinx' sanalle. 

Olen aiemmin maininnut, että mulla on meneillään kova työskentely kohti uutta tavoitetta. Tuo tavoite tulee olemaan todella suuri elämänmuutos, johon toivottavasti liittyy uusi asuinpaikka ja täysin uusi arki. Itseasiassa olen kuluneet viikot käyttänyt lukemalla pääsykoemateriaaleja sekä tutkimalla uusien mahdollisten asuinpaikkojen työ- ja asuntomahdollisuuksia. 

Helppoa tästä ei todellakaan tee se, että tietokoneeni on päättänyt vihata mua täysillä ja sammuttaa usein näyttönsä mun päästyä joko sopivaan lukumoodiin tai avattuani kaikki mielenkiintoiset välilehdet. Siksi myös bloggaaminen on vaikeutunut huomattavasti, koska kone elää täysin oman tahtonsa mukaan eikä sitä kiinnosta, vaikka mulla olisi tekstin kirjoitus kesken. Uusi tietokone on siis ostoslistalla melko korkealla ja voisinkin sen liittää myös niihin uusiin isompiin elämänmuutoksiin. 

Olenkin viettänyt nyt melko paljon aikaa Tampereella saadakseni rauhassa keskittyä näihin vaiheisiin tavoitteen täyttämiseksi. Kotona ollessa helposti keksii kaikkea muuta muka tärkeää tehtävää ja keskittyminen on tuplasti vaikeampaa. Kuitenkin viikonloppuna olisi paluu hetkeksi Poriin ennen seuraavaa reissua, mutta tällä kertaa Helsinkiin. Hassuinta tässä kaikessa on se, että Poriin paluu ei tunnu paluulta kotiin vaan eräältä välipysäkiltä kohti tulevaisuutta. Mulla on jo pienen hetken ollut sellainen koditon olo, että en tiedä, missä tuntisin sydämessäni sen kodin. En tiedä ymmärtääkö kukaan, mitä tuolla edellisellä lauseella tarkoitan, mutta periaatteessa mulla on etsinnässä paikka, joka tuo mulle sellaisen 'olen kotona' -fiiliksen. 

Mulla saattaakin siis olla tuossa elämänmuutoksen tekemisessä yhtenä suurimpana toiveena se itseni uudelleen löytäminen sekä puhtaalta pöydältä aloittaminen. Olen mielessäni tehnyt jo useamman kuukauden listaa asioista, joita ilman en halua elää ja asioista, joista olisi pitänyt luopua jo paljon aiemmin. Mulla on todella huono tapa kiintyä asioihin aivan liiaksi enkä uskalla useinkaan luopua niistä. Nyt on sen aika ja rohkeutta on kerätty jo kauan, joten toivottavasti syksyä kohden nämä mun itselleni asettamat tavoitteet täyttyvät ja pääsen niistä enemmänkin blogissa puhumaan. 

Onko teillä uusia tavoitteita saavutettavana? ♥

6 kommenttia :

  1. Mä toivon todella paljon, että saavut sun tavoitteesi! <3 Ja uskon myös, että saavutatkin :) Mun tavoite on päästä kouluun jossain vaiheessa ja matkustaa mahdollisimman paljon. Haluaisin myös kehittyä valokuvaamisessa. Nämä kuvat susta ovat hurjan kauniita! Mä tajusin muuten nyt miten ihanan pitkät hiukset sulla on <3 Tai oon mä sen aina tiennyt, mutta näissä kuvissa jotenkin ne korostuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Toivon sunkin tavoitteiden täyttyvän ja ne varmasti täyttyvät, kun niiden eteen vain jaksaa panostaa :) Haha, joo nuo hiukset alkaa olla jo taas melkoisen pitkät :D Niiden pituus korostuu varmasti, kun ne ei ole mitenkään kiinni vaan ihan aukinaisena, mikä on melko harvinaista kuvissa :)

      Poista
  2. Paljon onnea tavoitteiden saavuttamiseen! Ihanat kuvat myöskin tässä postauksessa! Itsellä ei ole tällä hetkellä muita tavoitteita kuin päästä viimeisen koeviikon kokeista läpi, jotta kesällä ei tarvitsisi lukea syksyn uusintakokeisiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ♥ Hurjasti tsemppiä sulle koeviikosta selviämiseen :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ♥ Mä toivon sulle paljon tsemppiä luku-urakkaan, pääsykokeisiin ja muidenkin tavoitteiden saavuttamiseen! Itselläkin on monia tavoitteita tällä hetkellä, esim.pääsykokeisiin, työhön ja omaan terveyteen liittyviä asioita, joten sinänsä ollaan aika samanlaisessa tilanteessa ja käydään varmaan osittain samantapaisia ajatuksia ja fiiliksiä läpi :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Erika ♥ Mukava kuulla, että joku muukin käy samanlaisia/-tyyppisiä ajatuksiä tällä hetkellä läpi :) Hurjasti tsemppiä sulle myös noihin tavoitteiisiin :) Ps. laitoin sulle parikin kertaa spostia, veikkaan että voi olla roskapostissakin :D

      Poista

Blog design by Get Polished | Copyright 2016